sâmbătă, 5 septembrie 2009

Ajutaţi-o pe Ştefania să trăiască!


Mă numesc Niculina Dumitraşcu, Nina pentru cei dragi, am 38 de ani şi locuiesc în com. Copăceni, str. Principală nr. 963, jud. Ilfov.

Pe 23 august fiica mea Georgiana m-a făcut bunică. Am fost cea mai fericită femeie când s-a născut Ştefania. Dar fericirea mea s-a spulberat bursc atunci când medicii de la Spitalul Universitar Bucureşti ne-au anunţat că fetiţa s-a născut cu o gravă malformaţie, esofagul nu comunică în stomac. Pe 24 august, la prima oră, Ştefania a fost transferată la Spitalul Grigore Alexandrescu, unde a fost operată de urgenţă. Şapte zile am stat cu sufletul la gură să primim un rezultat pozitiv. Dar pe 31 august la prima oră micuţa noastră prinţesă a fost operată din nou, diagnostic atrezie de esofag. Ştefania este hrănită printr-un tub direct în burtică.

Ca să poată fi operată cu succes, pentru a putea creşte ca un copil normal, Ştefania are nevoie de o altă intervenţie chirurgicală, care nu poate fi făcută, din păcate, în România, ci la o clinică din Germania – Clinica de chirurgie infantilă din Karlsruhe. Le-am scris celor de acolo şi foarte rapid am primit răspunsul lor: vor să ne ajute, au mai operat 5 copii din România cu acelaşi diagnostic. Costul acestei operaţii şi al cheltuielilor de spitalizare este în jur de 25.000 – 30.000 de euro. În curând sperăm să o putem scoate pe Ştefania din spital şi atunci voi publica toate actele medicale, cât şi corespondenţa cu cei de la clinica din Germania.

Dragii mei, am scris aceste rânduri în speranţa că oameni cu suflet le vor citi şi ne vor ajuta. Din sufletul unei mame şi al unei bunici, vă cer ajutor să o putem opera pe Ştefania. Cu puţin de la fiecare puteţi ajuta un suflet să trăiască. Dacă aţi citit aceste rânduri, nu le treceţi cu vederea, daţi mesajul nostru mai departe. Din inimă vă rugăm să ne ajutaţi. Am deschis un cont în care orice om cu suflet mare şi credinţă în bunul Dumnezeu poate dona pentru Ştefania.

Cont RO12INGB0000999901600322 ING Bank Sucursala Giurgiului, titular cont Dumitraşcu Niculina

Vă mulţumim!

4 comentarii:

  1. Dumnezeu sa va ajute, am sa public povestea pe blog si am sa incerc sa dau mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Nina, sunt cu tot sufletul alături de voi şi sper să vă pot ajuta cât mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. stimata doamna,puteti va rog sa-mi spuneti unde apare in fisa de externare recomandarea unei interventii chirurgicale in strainatate?
    de asemeni,daca ati facut demersuri la societatea de asigurari pentru returnare sumei spitalizarii asa cum va recomanda medicul german

    si in final,scrisoare din gremania apare 2 saptamani inainte de externare,inainte de diagnosticul final...
    cateva intrebari care vor ajuta pe cei ce vor sa doneze dar vor de asemeni sa fie siguri ca nu este un "tun"

    sa auzim de bine

    RăspundețiȘtergere